Sunday, May 23, 2010

Malam ni Blik Kb..oh yeah!!

Assalamualaikum..sehat ke sumer?haha..tah naper time nk maghrib je terase nk tulis kt blog ni..eh ke dh maghrib?
merujuk pada tajuk diatas..malam ni aku nk blik kelate..haha..excited gak kot..lme gak ah x blik..klu org dah slalu blik rmh tu mgkin rse biase kot..haaha..padan muke..sape suruh slalu blik...tp sebenonye klu pikir2 blik kt rumah nnti aku sorang je kot yg ade..tggu smpai cuti bdk sekolah la bulan 6 ni...bru la x lonely sgt..klu x..pagi petang malam dota n tido je la..n tgk movie..memang membina sungguh rutin harian aku..haha
haa..klu sape2 x penah naik bas..ni la name die tiket.haha..tgk harga die..mahal gilos..naseb baik abang aku belanje..hehehee..trimas kepada beliau..tp nk ckp sket mmg aku respek kt abg aku ni..sumer bnde die taw..psl kete, moto, n macam2 ah...pasal masak pon taw..byk aku blajar bnde2 basic masak ni ngan die ah..klu x...haram satu pon aku xtaw..hahaha

ni lak gambar bas..mne aku dapat gmbar ni?tah,,aku maen snap je..tgk2 transnasional gak..kne ngan bas aku naek..(aku bkn nk promote transnasional ok..dont get me wrong..haha)..spe2 yg x knl lg bas tu cmne tu la bntuk die..laen sket ngan kete...haha

ok ah..dah bosan da ngarut2..pointless sbenanye post kli ni..ahaha..tp spe2 yg bce tu padan muke..da abes mse beberape minit..hahaha..wokeh...stakat ni je..adios...salam

No comments:

Post a Comment