Monday, April 4, 2011

Muhasabah sket.

Assalamualaikum,
Segala puji bg Allah Tuhan Sekalian Alam, Selawat dan Salam kepada junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.

Syukur, pada hari ni, diberi lagi peluang untuk bernafas di bumi Allah ini.
Sebenarnye, aku takde idea ape sangat pun untuk tulis entry kali ni, cumanya aku rasa nak tulis something je. Entah ler, aku rasa kebelakangan ni aku asyik leka dengan kehidupan duniawi, sehinggakan aku jadi slalu lupa akan tanggungjawab sebenar aku, iaitu untuk beribadat kepada Allah.

Jadi, post kali tidak laen tak bukan untuk menyedarkan diri aku sendiri, dan muhasabah balik diri aku. Astargfirullah.
Semoga aku diberi petunjuk oleh Allah S.W.T.

Ya Allah, kau ampunkanlah dosa2 aku, dosa2 ibu bapaku, dosa2 adik-beradikku, dosa2 rakan-rakanku, dosa2 saudara-maraku, dan dosa2 guru-guruku ya Allah.
Panjangkanlah umur kami semoga dapat dimanfaatkan untuk mendekatkan diri kepada Mu, Ya-Allah.
Amin ya Allah.

Oklah dlu. sebagai penutup, ade satu nasyid best tuk dishare.
Lagu ni adik aku bagi aku, so terima kasih kepada beliau, semoga dapat biasiswa best2. amin.
Stakat tu je.
Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment