Saturday, August 14, 2010

Maher Zain - Open Your Eyes [To All Photographer Open Your 'Lens'] - ماه...

Assalamualaikum,

ape kabar sume?cmne puase?mmg susah puasa ni....stakat nk tahan lapar n dahaga bleh lg..tp nk dpt markah penuh tu susah..dugaan ade di mana2..intenet, tv, shopping mall, you name it..tp camtu la, same2 kite doa smoga segala ibadat kite ditrima...bunyi cam alim lak..haha..tp camtu la, at least bleh berdakwah kt dri aku sndri..hoho

ape2 pon..bersyukur btol aku visa aku dah di appprove..stelah ade prob psl surname aritu, aku bkn maen risau lg, setelah bpe kli call n email pihak university dan uk border agency, alhamdulillah segalanye beres..syukur

kli ni seblum berbuka aku nk sajikan korang ngan video clip dri lgu maher zain-open ur eyes...pergh tacing lgu ni...try ah dgr, especially psl ucapan muallaf kt dalam video..aku xnak ckp lebih2..korang tgk ah sndri, actually aku taw lgu ni pon dri adik aku..haha..bgus btol adik aku ni..




so camtu la..kirenye ni santapan rohani la..wakaka

orite..stakat ni dlu...salam

credit to http://aljanggut.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment