Thursday, August 12, 2010

Selamat Berpuasa!!

Assalamualaikum,

it's been a very long time since my last post, da lame gile, tah la..rase cam xde mood nk tulis entry baru n semestinye xde idea...

sempena datang bulan Ramadhan Al-mubarak ni aku nk la tulis sket2 kt blog aku yg dah nyawa2 ikan ni, klu ade yg bace..terima kasih bebanyak..harap2 la ramadhan kali ni dpt dipenuhi dengan aktiviti2 yg bermakna dan dapat mendekatkan diri kite ni dgn Allah s.w.t...insyaAllah

ok...kali ni aku share sket pasal 1 movie yg aku tgk, agak best jgk, tajuknye Repomen


crite ni mengisahkan pasal Remy, dilakonkan oleh Jude Law, yg bekerja di syarikat yg membekalkan organ2 gantian kepada orang2 yg saket (ye la..x saket watpe tukar organ)..

tp problem kepada org2 yg saket ni..organ2 yg nk dibeli bukan nye murah macam chokie-chokie(btol ke aku eja?lantak la..haha) ,tp beratus-ratus ribu..
nak xnak dorang kene la bayar secara ansuran..tp ye la dah barang mahal, nk bayar bulan2 pon konpem mahal ye x?so byk la orang yg x mampu byr...

dari situ dtg la peranan watak utama, Jude Law,, untuk ambek balik organ2 yg x dibayar ...max 3 bulan klu x bayar nahas..haha

so bermula la plot2 yg agak menarik...aku rekemen kt korang untuk tgk cite ni..tapi citer ni gory sket. byk darah n kadang2 macam x logik, x kesah la movie je pon, layan je ..haha


setakat tu dlu kali..selamat berpuasa..tapi yg paling aku runsing sket skg ni pasal visa..arap2 la sume ok je dan lulus trus..amin~

ok la..salam

No comments:

Post a Comment