Monday, January 17, 2011

Last post before exam

Assalamualaikum,

ape kabar sume?arap2 sume sihat dan same2 sentiasa berada dalam redha dan rahmatNya insyaAllah...amin

okeh tibe2 lak malam ni aku rase nak post something lak kt blog aku before exam.
sebenarnye ari ni pkol 12 malam aku dah ngantuk dah..tapi sebab semangat study masih kuat, (knon nye)..aku pon belasah la nescafe segelas..

Alhamdulillah, berkesan gak la, daripada tadi aku memang dah ting tong nmpak bintang bulan sume, jadi agak ok sket bleh stay up smpai kul 3pagi..fuhh..hahaha

actually bnde yg menyebabkan aku tertarik nk post kali ni pon sbb aku jumpe satu lagu yg
agak nice, cam biase aku rembat video dari youtube gak..

nak tgk?scroll bawah sket pastu tekan play..haha




lirik die mmg menyentuh perasaan atau touching la klu kite btol2 feel.

orite, sempena ni jugak aku nk ucapkan 'good luck' pada geng-geng FET yg akan exam dalam mase terdekat ni, tak kire la kt cardiff ke sheffield ke belfast ke..ke geng dah abes exam ke,hahaha...

be strong sume, aku tau ramai gak neves sbb ni 1st time exam final kt tempat orang, dan aku tau pon sbb aku pon rase ape yg korang rase..just remember that we are not alone, because He's always there for us...perghh ayat motivasi la knon nih padahal aku study pon complete lagi..haha

aku doakan yg terbaik untuk kite sume..insyaAllah

ok, before aku tido aku nk copy and paste doa yg mak aku ajar sejak aku sekolah rendah dan aku slalu amal sampai skg...


bace lah doa ni, insyaAllah akan dipermudahkan segala urusan kite...
tak rugi pon bace doa, bahkan Allah suka akan orang yang selalu berdoa padaNya..

oklah setakat ni dlu tak nak tlis panjang2 aku dah ngantok gile...kesan caffeine da abes kot..haha

assalamualaikum.

2 comments: