Thursday, January 6, 2011

Satu Cinta

Assalamualaikum.

apa khabar?semoga sihat jasmani dan rohani. dan sentiasa berada dalam redha dan rahmatNya insyaAllah.

dah agak lama aku tak post video nasyid or something yang boleh buat kita fikir sejenak ape tujuan hidup kite yang sebenar kt dunia ni.

orite bukan nak cakap aku alim ke ape..tapi iman manusia ni selalu bertambah dan berkurang, jd peringatan tu penting supaya tidak lalai. (credit kepada bro Iqbal yg slalu pesan bnda ni dalam usrah..xtau la die bace x blog aku ni.hahaha)

okeh kali nak post pasal satu lagu. tajuk nye Satu Cinta oleh Star Five.
sbb ape aku tertarik nak post?
hah..of coz la sbb lagu ni emphasize tentang cinta kite kepada yg Maha Esa, Allah swt..
tanpe kita sedar kite lebih mngejar cinta manusia dari cinta Allah btol x?oh ok2, maybe bukan kite la..aku la..hahaha

ok xyah cakap banyak bawah ni video die...



credit kepada sape yg buat video nih..aku rembat kt youtube tapi die dah bagi izin sape2 nk share..so aku rase xde kes plagiarism kot..hahah

credit gak kepada kawan yg kenalkn lagu ni kt aku, Alhamdulillah syukur ade orang cam die as a friend skg nih..lagu yg die rekemen sume best..terbaek la.

same2 mengejar cinta Ilahi..(sekadar gambar hiasan..hahah)

orait setakat ni dlu tuk kali ni..nak study final exam da dekat kot..
assalamualaikum.

2 comments:

  1. :') nice... Allah knows the best for us..

    ReplyDelete
  2. btol tu lid..byk kan berdoa...insyaAllah everything will be fine, :)

    ReplyDelete