Friday, June 4, 2010

anda suke download?

Assalamualaikum..

malam ni sambil nk tggu ngantuk aku nk update sket ah blog ni...da agak lme bersawang..haha..cuti2 ni tah la nape..semangat aku nk maen dota agak berkurang, tp semangat mendonload lak makin naik...tp semangat aku ni biasanya jd terbalik bila da stat klas..jd minat dota n malas nk donload, maybe sbb intenet yg x memberangsangkan kot..haha

tgh malam ni aku nk share sket ah bnde2 yg aku slalu gune tuk download time cuti ni..aku slalu gune ourdownloader.com..ni die website die..



website ni sebenarnye berbayar..aku beli tuk sebulan je..nk test..n agak puas hati la..sbb slalu dpt full speed je time download..ni contoh die..


dpt lebih kurang camtu..n tuk pengetahuan korang, kebanyakan user streamyx package 1Mbps akan dilimit atau dicapped pada 1.5Mbps, yg mana akan memberikan korang download speed lebih kurang 170-180kB/s..malangnya tidak aku..haha..speed aku dicapped btol2 pada tahap 1Mbps..jadi speed aku range die antara 90-130kB/s max..dah naseb..haha

ape yang best sgt pasal ourdownloader.com ni sbb korang leh generate premium links dr 10 file hosting site..cam MU, RS, NL, FF, HF dan macam2 lg..msti ade ckp, kn ade premium generator yg free?yep,,mmg ade..tp tu slalunye byk songeh sket...ade limit, ade timeout, n kne tggu files transload dlu...nk explain pon susah,,haha..korang leh dpt kn free trial tuk ourdownloader.com ni tuk test..aku pon sblum bli test dlu..takot2 x laju..lepas test bru amek..nk g kt website die tekan sini...

ataupon klu korang nk mencube nasib tuk dapatkan akaun premium free..bleh g kt sini...tp register dlu...pas register..selongkar sket kt bahagian akaun2 premium donload..kt situ biase dorang ade bg tuk gune..tp sblum msk situ korang kne ade 5 post dlu dlm forum tu x silap..alah senang je 5 post..taip 'haha', send da 1 post..^^..aku xnak terang satu2..korang try la explore sket..jgn malas..haha

antara website free premium link generator laen yg korang leh try..rapid8.com

rsplg


oklah...stakat tu untuk orang yg suke direct download..camne ngan orang giler torrent lak?untuk pengetahuan korang jgk...streamyx dah pon block penggunaan p2p ni..sbb penggunaan bandwidth yg sgt tggi..yg seeder yg korang dpt tu sumer seeder local..so cmne nk bypass?stakat ni klu nk dpt speed ok..try gune bitcomet mod...nk download tekan sini..seblum ni aku gune bitcomet modded version ni ok..penah dpt speed 190kB/s gune intenet jiran aku..haha..terbukti time tu bnde ni dpt bypass streamyx punye block..

tuk bitcomet mod tu korang leh refer website ni..credit goes to him/her...file kt rapidshare tu aku amek link dri die..

ok lah dlu..panjang sgt ni..da ngantuk da pon..selamat mencube pade yg bru nk try...yg da taw n expert tu dok diam2 sudah..hahaha..ok salam

No comments:

Post a Comment