Tuesday, June 15, 2010

Hallooo!!!

Assalamualaikum...

fuhh memang lame giler aku tak tulis post bru...entah la ade tak orang datang melawat blog aku ni...berdasarkan ape yg ditulis oleh feedjit live traffic feed(hoho name penuh aku sebut)..
ade la sorang due yg kesian kt blog aku ni yg sanggup datang melawat...sedih beno bunyi nye..hahaha

ok..klau lah korang tertanye-tnye nape la tajuk entri kli ni 'Hallooo!!", haa...actually tajuk kat atas tu xde kene mengene pon ngan ape yg aku nk tulis kali ni..hahaha

okeh, sini aku nk cite ape yg terbuku kt dalam hati aku ni...
ari ni borim2 sambil tggu match world cup malam ni..aku trase macam nk tulis lak something..wokeh..korang penah tak dgr cite 'cinta tikar sejadah'?



pergh..cite jiwang tu..klu yg dah tgk maybe ade yg ckp..'weh, da lame kot cite tu..bru tgk ke?outdated laa...'
haha..bia la outdated pon..da ari ni bru aku tergerak hati nk tgk..bukan ape..sebab heroin die tu cute..ngeh3..ape?x knal?meh aku tunjuk..


senyum plak die kt aku..jgn jeles..haha


haa..ni la die..name nye Rafidah Ibrahim..
klu yg laki tgk....maybe ckp..'wah, indahnye ciptaan Allah'..'wah, cute n lawa nye'..
klu yg pompuan lak maybe ckp...'eleh, makeup..aku pon leh nampak cantik'(sebenarnye diorang jeles..kan?kan?kan?hahaha)

dlu aku tak tgk pon cite 'cinta tikar sejadah' ni..tp pg tadi tengah tekan2 butang remote control astro tu...telah ditakdirkan aku tertengok channel astro oasis..dan telah tersurat jugak cite tu diulang tayang..haha..so, setelah tertarik menarik kau memang tembam(jangan terase..^^)..aku pon search la..ape lg..kate high-tech..haha..sbb malas nk tggu kt tv..penantian itu menyeksakan..haha

cari punye cari...jumpe la link direct donload...
syukur, excited sangat..aku download sumer..complete set..haha
bg aku la..cite ni agak best, disamping dihiburkan dengan lawak2 yg segar(yeke?haha)..korang leh jgk dapat sikit2 ilmu agama..leh jugak tambah pahala..sbb ade scene die bace Al-Quran..dgr pon dpt pahala kan?kan?kan?kan?haha

ape?x puas lg?nk gambar lg?okeh2,,ni die lg satu gambar..jgn tgk lame2 sgt..haha


klu camni la orang yg jual ikan kt kedai..hari2 aku pegi beli..haha


haa..cair la tu.spe sruh tgk..haha
anyway, muke die mmg cam Datuk Siti..tp bg aku la...die lg cute..haha..okeh cukup mengarot..gambar2 ni aku rembat kt fb die..tah la mmg die punye ke atau fan die yg tolong buat....tp da xleh add kot..friend die full..hahaha

oklah..panjang plak aku tulis kli ni..maybe sbb lame tak tulis post bru kot..haha
klu korang bce ni..komen la sket..psl cite tu ke..psl pompuan tu ke,,psl farid kamil xpayah la..haha
haa?nk link?nk download jgk?terlepas tgk kt tv?xpe2...sile tekan sini..aku ni caring n suke share,,,haha..credit goes to the blog for providing the links..

haha..aku pon pelik kenape aku hepy semacam je pagi2 bute nih..ok la ye..tata..salam~

2 comments:

  1. klu x silap aku r, dy ni cousin siti nurhaliza...sbb tu mke dy sme...

    nway, dy mmg comel..haha

    ReplyDelete
  2. haha..mmg die spupu siti pon..

    comel?haha..aku setuju ngan ko jawe..haha

    ReplyDelete