Thursday, December 2, 2010

Reboot!

Assalamualaikumm....

ape khabar sume?harap-harap nye sehat ler, sbgai pendahuluan marilah same2 kite berdoa agar sentiasa berada dalam redhaNya, amin..

wokeh, after two months, ari ni aku rase cam nk tulis something, tapi aku xtaw ape bnde yg menarik yg nak ditulis. Actually just nk rehat kejap selepas study untuk exam mggu depan, baru abes 3 bab, ade lagi ber bab-bab..haihh...

so apasal reboot tajuk post nih?hmm..klu aku tnye diri aku sndri pon, aku xde jawapan tepat..haha
tibe2 rase tajuk tu cambest tuk ditulis kali..reboot ni cam restart ye tak?
so basically pagi ni aku bru reboot laptop, and the same time nk reboot semangat tuk study..pergh bleh ke?haha

orite, lately snow mmg heavy gile...dah 2 hari uni bg cuti sbb snow tebal sgt..dan semalam kteorang grab the chance tuk enjoy snow tebal, before this maen snow nipis2 je..haha



hah....tu lah antara gambar2 maen snow smalam..best2 tp sejuk ah,maybe klu orang yg da kebal sejuk biase ah bg dorang, tapi aku x, smalam sbb snow masuk dalam kasut..hadoii saket gak ah, tp xpe tu bukti cold receptor aku masih berfungsi..ahaha

hmmm ape lg?

tah ah..aku pon xtaw n aku pon xtaw ape kaitan cite maen snow ngan tajuk reboot ngan semangat nk study..haha

pointless ah post kali ni..klu ade org bace, terima kaseh n padan muke sbb korang abes mase bce bnde xde faedah ni hahaha..tapi aku mintak maaf skg ni gak ah...sorry..haha

orite le..nk out dlu..salam




2 comments: